Rada Miejska w Praszce informuje, że w dniu 21 stycznia 2021 r. o godz. 10.00 w trybie online odbędzie się XXV/2021 sesja Rady Miejskiej w Praszce.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Ustalenie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji z dnia 29 grudnia 2020 r.
  4. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  5. Informacja Burmistrza Praszki.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Praszka na 2021 rok
    PDFProjekt uchwały - budżet.pdf
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
    PDFProjekt uchwały - zmiana WPF.pdf
    PDFObjaśnienia do WPF.pdf
    PDFZałącznik nr 2 do WPF.pdf
    PDFZałącznik nr 1 do WPF-1.pdf
  8. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej zabezpieczenia w budżecie Gminy Praszka na 2021 rok, środków finansowych na wykonanie inwestycji budowy wodociągu jak i oświetlenia ulicznego przy ul. Leśnej w Przedmościu.
    PDFProjekt uchwały - petycja I.pdf
  9. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej utwardzenia nawierzchni ulicy Dojazdowej w miejscowości Przedmość.
    PDFProjekt uchwały - petycja II.pdf
  10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej kompleksowego remontu drogi – ulicy Kolejowej w Kowalach.PDFProjekt uchwały - petycja III.pdf
  11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej podjęcia uchwały w sprawie szczepień przeciwko wirusowi SARS – COV -2.
    PDFProjekt uchwały - petycja IV.pdf
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, stawki tej opłaty oraz stawki za pojemnik określonej wielkości.
    PDFProjekt uchwały - zmiana metody.pdf
  13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia terminu, częstotliwości trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
    PDFProjekt uchwały - tryb uiszczania opłaty.pdf
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Stałych Rady Miejskiej w Praszce na 2021 rok.
  15. Zapytania i wolne wnioski.
  16. Sprawy różne.
  17. Zakończenie obrad.