KONTAKT:

MARTA KUBIK: 696 597 377

E-MAIL : martaszydło@wp.pl

Zdalne nauczanie od 22.06.2020r. do 26.06.2020r.

DOCNauczanie zdalne 22.06.2020r.-26.06.2020r..doc
 

Zdalne nauczanie od 15.06.2020r. do 19.06.2020r.

DOCplan 15-19.06.doc
 

Zdalne nauczanie od 08.06.2020r. do 12.06.2020r.

DOCXNauczanie zdalne 08.06.2020r.-12.06.2020.docx
 

Zdalne nauczanie od 01.06.2020r. do 05.06.2020r.

DOCzajęcia zdalne od 01.06.2020r. do 05.06.2020r..doc
 

Zdalne nauczanie od 25.05.2020r. do 29.05.2020r.

DOCplan maj 25-29.05 2020.doc
 

 

Zdalne nauczanie od 18.05.2020r. do 22.05.2020r.

DOCplan maj 18-22.05.2020.doc
 

Zdalne nauczanie od 11.05.2020r. do 15.05.2020r.

DOCXplan maj 11.05.2020-15.05.2020.docx

Kochane Dzieci, Drodzy Rodzice

Przed Nami kolejny tydzień pracy zdalnej. Cieszymy się, że cały czas podejmujecie nowe działania. Efekty widać na zdjęciach i filmikach, które nadsyłają Wasi rodzice. Jesteśmy z Was bardzo dumne. Duże ukłony w stronę rodziców, za to, że każdego dnia mobilizują Was do nauki i Wam w niej towarzyszą.

 

Propozycje zajęć na tydzień „W krainie muzyki” (w książce karty pracy ze stron 14-18)

  1. Zabawy doskonalące samoobsługę: nakrywanie do stołu, odnoszenie naczyń po zakończonym posiłku. Wykorzystanie piosenki „Mama i tata to nie są roboty”, która z pewnością zachęci dzieci do angażowania się w czynności domowe.
  2. „Instrumenty wokół Nas”- zabawa muzyczna. Wydobywanie muzyki z przedmiotów codziennego użytku.
  3. „Instrumenty”- mapa skojarzeń w oparciu o ilustracje i filmik. Dzieci wyjaśniają co to są instrumenty, i wymieniają wszystkie, które znają. Podział instrumentów na dęte i strunowe.
  4. Osłuchanie z piosenką „Hymn krainy muzyki”- zapoznanie ze słowami i melodią. Podejmowani nauki słów na pamięć.
  5. Praca plastyczno-techniczna „Mój własny instrument”- tworzenie własnego instrumentu muzycznego przy użyciu różnych materiałów. Przykładowe prace: grzechotka z pudełka po jogurcie wypełnionego ryżem. Ozdabiamy wg własnego pomysłu. Można stworzyć gitarę z kartonu bądź brystolu, a struny zrobić z wełny.
  6. Zabawa muzyczno-ruchowa „Ile razy zagram?”- wyklaskiwanie bądź tupanie dowolnych rytmów. Odzwierciedlanie za rodzicem danego rytmu.
  7. „Gatunki muzyczne”- zapoznanie dzieci ze współczesnymi gatunkami muzycznymi, wysłuchanie i podawanie nazw różnych gatunków muzycznych.
  8. Wysłuchanie wiersza A. Frączek „Przedszkolna orkiestra”- rozmowa na temat jego treści w oparciu o pytania: „Na czym zagrały dzieci w swojej orkiestrze?, Jaką muzykę grały?, Czy taka muzyka może się podobać?
  9. Wprowadzenie litery „h,H”- rozpoznawanie nowej litery wśród innych liter. Doskonalenie zdolności grafomotorycznych i percepcji wzrokowej- rysowanie po śladzie. Dzielenie na sylaby wyrazów na literkę „h” (hamak, hak, hulajnoga, hamulec itp.). Próby dzielenia na głoski.
  10. Zabawy rozwijające umiejętność liczenia, segregowania zbiorów wg podanej cechy. Można wykorzystać rzeczy codziennego użytku, np. w kuchni: segregowanie misek, talerzy wg wielkości. Segregowanie sztućcy wg rodzaju (widelce, łyżki, noże)- dodatkowo przeliczamy dane zbiory.
  11. Blok zajęć o emocjach- trema z wykorzystaniem zagadki. „Jakie to uczucie?”, „W jakich sytuacjach Nam towarzyszy?”

Zagadka: Dopada cię to chwilę przed występem na scenie,

Gdy śpiewasz, grasz na instrumencie lub gdy masz przedstawienie.

Czujesz niepokój przed tym przedsięwzięciem,

Choć wiesz, że czeka cię miłe przyjęcie.

Gdy ktoś na Ciebie patrzy, gdy oglądać cię chce,

To nieprzyjemne uczucie właśnie ogarnia cię.

  1. Wyjście na spacer ( w miarę możliwości)- przestrzeganie kolejności zakładania poszczególnych części garderoby.

 

Załączniki do zajęć:

Zadanie 1

https://www.youtube.com/watch?v=imoS6Wkr04w

Zadanie 3

https://www.youtube.com/watch?v=f43qSH2Nq9w

https://www.youtube.com/watch?v=jMTrWCC24mg

marta 3.jpeg

Zadanie 4

https://www.youtube.com/watch?v=VLL1V7SQdJU

 

Zadanie 8

„ Przedszkolna orkiestra” A. Frączek

By zagrać z prawdziwą orkiestrą,
Nie trzeba być żadnym „ maestro”,
Wystarczy fantazji ćwierć deka.
Słuchacze już biegną z daleka!

Bo Antek w parapet uderza
i rocka grać na nim zamierza,
Jaś stuka zawzięcie w żeberka,
aż grzejnik wywija oberka,
Staś biurko przerobił na bęben
i bębni weń, nucąc kolędę,
a Krzysiek na nerwach gra tryle.

Przedszkolna orkiestra.
I tyle.

Zdalne nauczanie od 04.05.2020r. do 08.05.2020r.

DOCPolska-to-mój-kraj-4-8.05.2020.doc
 

Zdalne nauczanie od 27.04.2020r. do 30.04.2020r.

DOCXkwicień 27.04.2020-30.04.2020r. Jeże.docx

Zdalne nauczanie od 20.04.2020r. do 24.04.2020r.

DOCkwicień 20.04.2020-24.04.2020.doc

Zdalne nauczanie od 14.04.2020r. do 17.04.2020r.

DOCXzajęcia online kwiecień.docx

Zdalne nauczanie od 06.04.2020r. do 10.04.2020r.

DOCJeżyki-nauczanie-wielkanoc.doc

DOCWierszyki na jednym oddechu.doc
DOCPołącz pisanki -r.doc
DOCPisankowe ćwiczenia.doc
DOCCo jest w jajku-ż.doc
DOCCo jest w jajku-sz.doc
DOCCo jest w jajku -s.doc
DOCCo jest w jajku -kr.doc
DOCCo jest w jajku -k.doc
 

Zdalne nauczanie od 30.03.2020r. do 03.04.2020r.
DOCXplan na stronę Jeze.docx